Kvällen min...

Det har varit en bra kväll. Jag har helt slutat leta bilnycklarna, vilket har gjort att jag kan koppla av på ett helt annat sätt. Jag har insett att de aldrig kommer tillbaka... Möjligtvis när jag har bytt lås i bilen!!

Hugo och jag kollade på film, han fick välja och då blev det  Spiderman 3.
Sedan var det dags att gå ut och säga adjö till bilen för den fick ta sig en tur med bärgaren... Tur man har Gunnar för vad skulle det här kalaset kosta annars???
Efter bärgaren blev det chips, dricka och en kanonbra tecknad film...
Nu sover lillen och jag ska nog oxå krypa ner. Har köpt mig en ny tidning som ska läsas :)

Kvällen i bilder


image34image35 image36  image33

God natt och sov gott allihopa


Kommentarer
Postat av: Anna S

Vilken mysig kväll ni verkar haft =) Lycka till med hoppningen imorrn hehe. kram

2007-05-25 @ 00:27:08
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Maria

Visst var filmen toppen :-D!!! Vad mysigt ni haft det - vad glad jag blir! Och kan tänka mig att Hugo gillade när Bärgaren kom hihi. Kraaaam

2007-05-25 @ 08:28:52
URL: http://mariaostberg.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0