jaha...

Då skulle man blogga igen då... Är ju flitigare än någonsin på det här nu =)
Idag har vi haft APT på jobbet, och jag ville verkligen inte åka dit idag... Det tog emot nåt så fruktansvärt :(
Tog ett snack med min chef efteråt och sa att jag lider av en enormt stor "arbets-tristess" för tillfället. Att jag vill göra något nytt ett tag. Det händer inte så mycket på mitt jobb, sitta i en soffa i 24 timmar och glo på tv stimulerar inte mig speciellt mycket! På torsdag ska vi ha ett samtal och se vad vi kan hitta på för lösningar. Inte omsorgen iallafall, jag kan mycket väl tänka mig psykiatrin igen... Ja ja, det löser sig nog. Jag kanske hinner ändra mig innan Torsdag oxå *haha*

Ikväll ska vi bygga sommarhagar... Mindre kul då vädret är pissigt, men det är ju skönt att få det gjort också :) Om inte annat så vill nog hästarna flytta över till bete snart!

Till helgen har jag lovat Anna Panna att åka på fjongstock (vad det nu är)... Men jag jobbar både lördag o söndag så jag blir nykter :( Men jag åker dit iallafall :)

Nä, nu ska jag sno ihop en lunch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0