HAT

Fy fan vilken jävla dag...
Började ju sååå bra, jag ringde Anna och berättade att det var sommar ute så hon och Crille kom över och drack kaffe med mig.
Jag skúlle börja jobba halv två och skulle åka till stallet innan.
Men när jag ska åka så upptäcker jag att mina bilnycklar är borta... Och nu är det så att dom är verkligen borta.
Jag har vänt upp och ner på HELA huset och det finns inga nycklar. Hade med mig dom på kvällsprommisen igårkväll och har nu gått den jäkla vägen fram och tillbaka 100 gånger.... INGA NYCKLAR = INGEN BIL
För supersmarta Therese äger inga reservnycklar... Vill grina :-(

Hatar mig själv.... Visst har man väl ett par reservnycklar till en bil???

Kommentarer
Postat av: Maria

Neeeeeeeeeeeej!!! Hoppas att du snart hittar dom :-(

2007-05-24 @ 08:10:08
URL: http://mariaostberg.blog.se
Postat av: Anna S

Hoppas att dom kommer till rätta idag. Tur du har Gunnar...

2007-05-24 @ 10:40:33
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0