Dags att sova snart kanske...

Ångrar varje morgon jag vaknar att jag satt vid datorn och hängde på tok för länge kvällen innan. Men det är svårt att slita sig, en hel del forum man är medlem i och man måste ju hålla sig uppdaterad ;)
Ikväll har vi byggt sommarhage, den vart stor och fin, där får kusarna det härligt i sommar. På lördagmorgon klockan åtta släpps dom ihop :) Det ska bli ruskigt spännande då det är några som inte kommer överens så där jättebra och några är så ranghöga... Men det brukar ge sig ganska snabbt =)
Vi var klara vid halv sju ungefär och jag tog in Folly en sväng för att linda bakbenen över natten. Men vädret var underbart så vi bestämde oss för att rida ett tag. Kom inte hem förrän halv tio...
Sa till en kompis idag att jag älskar min fritid, den fyller jag till max. Det är sällan jag ligger hemma och har tråkigt och inte vet vad jag ska fördriva tiden med...

Men nu börjar jag bli trött och ska ta och lägga mig i sängen med ett korsord, lite tantvarning, men det mest avkopplande jag vet =)

Kram o go natt på er alla

Åhhh, kom just på att jag har tvättstugan imorrn.... Så himla tråkigt *grrr*

image44

Kommentarer
Postat av: sofie

Snart får jag oxå rida igen!!

2007-05-31 @ 07:56:04
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna S

Jaa hagen blev kanon bra! Det ska bli spännande på lördag! Ringer sen idag då jag har vaknat till liv.

2007-05-31 @ 08:05:11
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0