Vänner...

Inatt kunde jag inte somna, trots att jag var trött som en liten gris...
Vaknade imorse och trodde jag hade försovit mig, kollade på klockan som visade 05.27... Jag var ju klarvaken och kunde helt enkelt inte somna om så jag gick upp och gjorde en latte och satte mig ute på altanen med en cigg och en skvallertidning! Satt där ganska länge, sedan gick jag in och tog en dusch och åkte med bilen till verkstaden.
Lämnade bilen och tog en prommis på 45 minuter upp till jobbet.
En underbar start på dagen, totalt stressfri för en gång skull :-)

När jag kommer upp på jobbet så kommer jag på att jag var 5 timmar för tidig *asg* Men jag gjorde mina timmar och åkte hem tidigt istället :)
Tog en 45 minuters prommis och hämtade bilen.
När jag kommer fram så upptäcker jag att gubben som jag lämnat min bil till är full och dessutom så är bensinen slut i bilen :(
Orkade inte bråka, betalade och åkte hem!

Nu har jag köpt mig lite färskpotatis och ska äta lite sill o pärer innan det är dags att dra till stallet :)

Fick ett mail av en underbar vän idag.... Therese från Karlstad.... Vänner som hon växer inte på träd, hon är min tvillingsjäl utan tvekan. Ändå har vi aldrig träffats i verkliga livet, men många långa timmar i telefonen har det blivit!
Hon får mig alltid att gråta med sina mail, både av glädje och av sorg.
Vi delar någonting speciellt, jag har förlorat min son och hon har en liten kille som är unik i sitt slag. Han lider av ett mycket ovanligt syndrom, men så är han även en mycket underbar liten gosse, speciell och unik!

Men jag har även lilla Anna Panna, den stackarn som ALLTID får lyssna på min klagan och ändå står ut.

Nu vart det djupt här....

Kram alla

image57

Kommentarer
Postat av: Maria

En fullgubbe på bilfirman?! Men ring polisen!!! Det skulle jag ha gjort iaf.
Skönt att du funnit några få men väldigt fina vänner som du kan anförtro dig åt!! Puss och kram å nyp i stjärten ;-)

2007-06-11 @ 18:27:37
URL: http://mariaostberg.blog.se
Postat av: Anna S

Du vet du va??? Alice, jag å Nyman vill att ni vaknar nu å går ut å leker med oss på kalhygget.... kram

2007-06-12 @ 07:43:54
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0