Trött som få...

Jag är trött som en liten gris och har huvudvärk idag...
Klev upp tidigt och åkte till hästarna och myste på en stund, sen har jag inte gjort mycket alls faktiskt. Känner mig lat och trött.
Ska åka till Maria ikväll och grilla med min kära familj sen ska vi bada tunna och mysa :)
Nu kallar stall-plikten igen för om en timme kommer hovslagaren, Midas har lyckats springa av sin framskorna :(
Bara utgifter den senaste tiden... Fick en stor faktura från distriktsveterinären idag oxå *snyft*
Alla semesterplaner är inställda och jag funderar starkt på att söka mig ett extrajobb för att få detta att gå ihop... Det går bara inte längre, inge kul att ligga på minus  månad efter månad *gråter floder*

Bläääää..... Har en HATA-DAG!!!!

Känner mig så här
image84


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att ni kom idag :-). Tusen tack för mysig kväll!! Puss

2007-06-27 @ 22:37:17
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0