Trött & sliten...

Jag är så vansinnigt trött, men jag kan inte sova heller :(
Är smått hungrig och funderar vad jag ska äta.... Det får nog bli frukt den här tiden :)

Midas var mycket finare idag på benet. Svullnaden hade lagt sig men när jag tryckte runt såret så sprutade det ur ganske mycket var *äckligt* Jag tröck tills det kom blod, då gav jag upp *haha*

Undra hur jag uppfostrar mina djur egentligen. Hunden åkte på storstryk för nån
vecka sedan, hästen är sparkad och idag så kom kissen in full med sår.
Dags att åka och kastrara den minsta av djuren snart... Jag tror att jag kanske blev farmor för några dagar sedan, grannen kom idag och visade upp en kattunge som tyvärr var extremt lik min lilla kille :S
Nä, inga pungkulor i detta hus inte *asg*

Nu ska jag göra ett tappert försök till att sova... Jobb imorrn igen och bilen ska in på verkstad på morgonen :(

Bläääääää, BARA utgifter för mig nu *snyft*

Go natt och sov gott mina vänner + ni andra som inte är mina vänner =)

image55
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja du verkar ha lite missflyt med djuren just nu Therese, hehe. Kram

2007-06-11 @ 09:41:51
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0