Länge sedan nu...

Nu var det några dagar sedan jag bloggade så det är nog dags nu =)
Midsommar firade jag i Stöde. Vi började dagen med en tur på längs ljungan och Stödesjön. Vi käkade smarrig sill-lunch på Krilles fina flotte, sedan åkte vi vidare till Loböle bygdegård. Det var faktiskt riktigt roligt, jag hade liiite ångest och ville inte åka först men jag hade skitroligt. det var jättemysigt att få träffa bl.a Jenny igen :)

Midsommardagen var väl sådär... Såååå trött, nu vet jag varför jag för det mesta väljer att vara nykter på festerna :)

Mitthem har varit här och fixat med min altan så den målades på midsommardagen, nu börjar det att bli fint hos mig igen =) Ska knäppa bilder och lägga ut sen. Är så himla dålig på att ta med mig kameran när jag gör något nu för tiden!!! Ska skärpa mig =)

Nu ska jag åka till min mormor o morfar i Rexfors. Där ska jag möta upp min kära syster från Karlstad och hennes barn. Först ska jag åka och plocka upp Maria o Emmie :)
Ser fram emot en kanonmysig dag med min älskade familj!!!!

Åhh just ja..... Min tur håller i sig!
Folly är sjuk, har hög feber, hosta och mycket näsflöde (snor).
Nu håller vi tummarnma för att det INTE är hästinfluensan (fler i stallet som är sjuka)!

Bye bye

Ps. Det är INTE Krilles flotte på bilden, men det är ju en flotte iallafall =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Ett tips ang att du inte har med dig kameran, köp en likadan mobil som mig, då har du alltid med dig kameran. Sony Ericsson K800i 3.2 megap. Alla mina bilder på bloggen är knäppt med den =) KRAM

2007-06-25 @ 10:33:15
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0