Kompiz...

Inatt när jag jobbade så började Kompiz att bajsa blod, senare på antten kom det även blod från munnen.
Jag tog ed mig täcket och sov på altanen med lilla älskade prinsen min... Det gör sååå ont i mig att se han vara så sjuk :(
Åkte imorse in med han till veterinären i Hudik. Fick med mig Albin som sällskap och stöd (sååå skönt att ha någon med sig)
Vet tog blodprov och några röntgenbilder men kunde inte hitta orsakan till varför han är så sjuk.
Kompiz fick svälja kontrastvätska och vi åkte hem igen. Ska tillbaka imorrnbitti igen för en kontraströntgen, ser dom ingenting på den så kommer de troligtvis att öppna magen på lillbubben...
VILL ATT HAN SKA MÅ BRA IGEN.......

Kommentarer
Postat av: dessi

hoppas att han repar sig snart...jobbigt när dom inte mår bra.Själv så har jag haft tur med sussan hon har nästan aldrig varit sjuk."Peppar peppar" nu är hon bara gammal och döv hahaha. Du, vi måste ta tag i det där med "filmen" till syrran....hör av mig snart..../dessi

2007-06-17 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0