Härliga Måndag...

Är sååå trött idag, det känns som om jag har världens största baksmälla.
Det var varit en lång och jobbig helg på många sätt. Skönt att den är över =)
Kompiz mår lite bättre idag, han har fått två små portioner med mat. Var och hämtade ut penicillin åt han idag igen, så ännu en tiodagarskur :(

Nu har jag varit i stallet och myst med världens vackraste häst...

Orkade inte rida idag så hon fick bara borstas av och sprayas med flugmedel.
Imorrn är det ridlektion igen :-)

Nu ska jag försöka klura ut vad jag ska hitta på för skoj ikväll *hmmmm*
Tror jag ska åka och låta min hund simma någonstans, då kan jag ta med gofika och mysa under tiden!!!

Just ja, Dagbladet har varit och knäppt kort på mig, Anna o John Östlund *asg*
Vi fick svara på vad vi tyckte om att Mitthem har infört koppeltvång på katter....
Det blir ju till o flytta, min älskade lilla Fis är INGEN koppelkatt!!!!
 

Nä, man ska nog bo på landet....

Så här kan jag tänka mig att bo =)
http://beskrivning.bovision.se/description.aspx?guid=75148580&banner=1

Kommentarer
Postat av: sofie

Shit vilken ställe!! Bara att slå till Therese! Jag kan få hyra in mig? :P Haha.

2007-06-18 @ 17:15:36
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Therese

Jag tror minsann att jag ska göra det. Indal har ALDRIG lockat mig, men nu gör det verkligen det =)
Klart du får hyra in dig Sofie :P

2007-06-18 @ 17:21:12
Postat av: Maria

Shit vilket fint ställe!!!! Köööööööööööp ;-)

2007-06-19 @ 09:42:51
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Jag VILL HAAA!!!
Men jag gjorde ett kontoutdrag nu och konstaterade att det saknas ca 1,1 miljon kronor till huset :-(

2007-06-19 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0