En lista =)

... Ännu en lista ;)

Har du..
Folköl i kylen? Nix
Något husdjur? Några stycken, en katt, en hund och två hästar
Någon favorit rätt? Grillat ligger högt på listan!
Några framtidsplaner? Tar dag för dag...
Någon sjukdom? Massor, men så är jag hypokondriker oxå;)
Gymkort? Japp, inte använt sedan februari
En homosexuell kompis? Nej tyvärr
Någon favorit låt? Mångamånga..
Duschat idag? Inte än faktiskt
Någon kompis som snarkar? Haha, antagligen
Någon vän som spelar i ett band? Näe..
Några mvgn? På min tid var det 1-5
Något beroende? Lypsyl och cigaretter
Fikat idag? Yes, frulle imorse!
Något favoritmärke? Inte som jag kan komma på!
Nagellack? Asg, har ju inga naglar...
Någon vän som bor i ett annat land? Ja Lotta i Montreal

Vem...

Avskyr du mest just nu ? Jag avskyr inte. Det tar onödig energi!
Stör du dig mest på? Folk som krånglar till allt
Lagar mat? Jag, älskar att laga mat :)
Städar? Ja det borde nog bli jag igen då...

Vilken...

Tidning läser du? Inredningstidningar och matlagningstidningar.
Buss åker du oftast? Aldrig
Frisyr har du? För tillfället en total avsaknad av frisyr.
Dag fyller du år? På måndag =)
Årstid föredrar du? Sommaren
Stad är du uppvuxen i ? Sundsvall

Vad...

Gör du nu? Jobbar
Vill du arbeta med när du blir stor? Lyxhustru, VILL INTE JOBBA!!!!
Har du på dig just nu? Jeans, vit tunika
Har du för smink idag? Mascara
Äger du för skor? Haha! Vilka skor äger jag INTE??
Läser du för bok? Ingen just nu tyvärr
Ska du göra nu? Jobba mera :(

Kommentarer
Postat av: sofie

Listor är roliga!!

2007-07-01 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0