Åhhh...

Åhhh vad jobbigt det är att ha katten inomhus... Men jag får ju 900 kronor i böter om jag släpper ut han och det är lite väl dyrt tycker jag =(
Anna och jag tyckte att vi var skitsmarta när vi kom på att dom kan få vara ute på natten och komma in på morgonen... Så jag släppte ut dom igårkväll och dom kom in i morse vid sju. Kl halv nio när jag åker till stallet så står dom och skriker vid dörren och vill ut igen, NÄR ska dom sova då???
Nä, nu har jag bestämt mig för att söka mig ett annat boende.
Någonstans där både min hund och katt kan få vara fria ibland!

Skulle såå gärna vilja ha huset i Indal men dom pengarna finns inte,
och kommer kanske aldrig att göra heller *snyft*

Nu har jag iallafall varit på Evonella Plant och köpt mig lite fina blommor som jag ska plantera, med kissen och hunden i kopplade bredvid min sida =)


image69

Kommentarer
Postat av: sofie

Men kära nån, vad är det för idiotiskt påhitt att katterna inte får vara lösa ute??? FLYTTA...till Indal :P Kramiz**

2007-06-19 @ 16:03:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna S

Ja det är såå jävla surt för alla katter i detta samhälle. Dom är kattplågare. Jag är sååå less på den här skithålan just nu.

2007-06-19 @ 18:22:58
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: sofie

Anna: Kom tillbaka till Stöde, har får katterna ett bra liv på landet! ;-)

2007-06-20 @ 09:15:26
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anonym

förstår hur ni känner, men finns det nå värre än kattskit i sandlådan och kattpiss som stinker när man villl sitta ute och äta tex ? delade känslor där faktiskt....

2007-06-20 @ 18:59:48
Postat av: Anonym

det var dessi som skrev föressten....det var ingen anonym bitter läsare hahaha

2007-06-20 @ 19:00:57
Postat av: sofie

Förstår oxå hur du menar Dessi, men kan inte Mitthem ist köpa såna där lock som finns till sandlådorna. Det vore väl ändå bättre för alla?

2007-06-22 @ 06:15:43
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0