Åhhh så trött jag är...

Igår var det en lååång dag. 
Anna och jag skulle släppa av min syster och hennes kompis i stallet för dom skulle rida Folly o Midas.
Vi upptäcker i hagen att Midas är jättehalt, han har troligtvis fått en spark mot höger överarm, så har stackarn boxvila några dagar :(
Sen var jag chaufför på cruisingen på kvällen, jag skjutsade runt på Gunnar och hans kompisar. Min snälla vän Anna följde med som sällskap =)
Anna.... Vill du ha en Minttu idag oxå?? *Hahaha* ;)
Kom hem vid halv två inatt och då släppte vi ut hundarna en snabbis så dom fick kissa lite.
Helt plötsligt var Kompiz helt spårlöst borta... Anna sprang runt som en galning och letade medans jag körde bilen som en idiot längs gångvägar och runt i granloholm. När jag är beredd att ge upp så hör jag hur han skäller... Lillbubben har blivit inlåst hos Anna när Crille öppnade dörren.

Idag har jag varit i matfors hela dagen (08.00-17.15) på ridtravardagen.
Det har varit så himla skoj, det var dressyr, trab och hopptävlingar. Vi har grillat och myst, men det har varit svinigt varmt. Helt vindstilla och termometern i solen visade på 46,7 grader.
Jag har agerat speaker hela dagen och inne i seketariatet var det något svalare iaf.
Det har varit en underbar dag, men nu behöver jag vila innan jag tar mig an mina egna hästar...

Kram på er alla

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0