Åhhh det är sommar nu :)

Det är ju verkligen extrem sommarvärme.... Ingen är lyckligare än mig, jag kanske är en av Sundsvalls största soldyrkare. Går omkring i min nya snygga bikini hela dagarna och pressar så fort jag får chansen :)
I Love it!!!!

Nu måste jag tyvärr dra till stallet, hovslagaren kommer och fixar hovarna på Folly och sen kommer Ondrasek och fixar tänderna på henne... Är det inte konstigt att jag låter hästen gå oftare än mig själv till tandläkaren???

Tack Anna för att du tog med Kompiz på semester till Naggen :)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Du det var inga problem alls att ha Kompiz med till Naggen. Ses snart =)

2007-06-06 @ 17:22:04
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0