SEMESTER :D

Jiiiippiiieeee..... Jag har semester nu =)
Ingen är gladare än jag!!
Började iofs min semester med att jobba på gatufesten, det var en lång men rolig kväll.
Det flöt på riktigt bra, mycket tack vare att jag stog med Anna som är en veteran på området *haha*
Marcus och Elin jobbade oxå, deras första jobb någonsin. Dom skulle jobba mellan kl 17-21 men när kl var åtta så säger dom att de inte alls ville hem, de ville jobba fram till klockan två :)
Mer entusiastiska arbetare får man leta efter, de gick in för sitt jobb till 100 %
Men dom var bra trött när det var dags att stänga igen gatufesten!

Nu ska jag försöka få liv i Anna så att vi kan rasta hundarna sen ska jag nog till stallet en sväng. Tror jag ska dra på stan en sväng oxå, har lite nya kläder som behöver bytas i storlek!

Ha en underbar dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0