måndag =)

Åhh snart är det slut på semstern... Vill inte börja jobba igen, men antar att jag måste, precis som alla andra.
Vart har solen varit i sommar? Jag har varit på stranden EN dag denna sommar, så himla tragiskt...
Jag fattar inte, snart är det höst och sen blir det en kall och tråkig vinter igen.
Jag har bestämt mig för att flytta till spanien när jag blir pensionär, där ska jag dricka drinkar i solen och inte göra ett smack mer än nödvändigt! Låter det inte underbart ;)
Allting blir så tråkigt när det regnar och åskar varje kväll. Dvd´n går varm här, filmkväll efter filmkväll...
Igår såg vi två filmer, den ena kanske inte var den bästa jag sett *haha* men ändå, en typiskt Therese-film!
Någon som kan rekommendera någon bra film (allt utom science fiction) ???

----> Halvdålig, hysterisk film. Romantisk komedi.... Inte sevärd!

----> Helt OK film, ett oväntat slut och mycket spänning. det gillar jag =) Den kan ni se!!



Har tillbringat hela dagen i stallet med veterinär... HOVBÖLD!! Dock inte mina hästar som tur är =)

NU: Prommis med AnnaPanna som varit osynlig så länge.... Mycket att prata om och ta igen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jasså...
har ni oxå film-maraton?? =) Ser just nu "darling"! Speciell film.. Men ska gå och sussa å se resten imorn! Natti*

2007-07-30 @ 23:27:10
Postat av: Anna S

Tack för en mysig kvälls tur med hästarna. Å va duktig Abbe är på å rida! kram

2007-07-31 @ 00:02:13
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

Slut på semestern?? Jag har en vecka i bulgarien kvar... Kanske lite värme där:-)

2007-07-31 @ 08:45:44
Postat av: sofie

Håller med dig om att det SUGER hårt det här jävla vädret. Kanske skulle man flytta till spanien redan nu? Haha. ha det bra tjejen!

2007-07-31 @ 10:37:40
Postat av: Therese

Sofie: Jag drar gärna nu =)
Mia: I Bulgarien är det bara en massa maffia och annat tok ;)
Anna: Visst är han *haha*

2007-07-31 @ 12:13:12
URL: http://www.tostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Tips...Wild Hogs,Disturbia,Mr.Brooks,Zodiac...Räcker det så?? We miss U!! Kraaaaaaaaam

2007-07-31 @ 15:11:59
Postat av: Titti

Hej! Nu du har man varit på stan...Det blev en heeeel keps,samt 5 st starköl på gröna skylten,där man fick visa leg..Det du,slå det om du kan :) Nu har jag iaf en fungerande dator igen! Very najs!! Kraaaaam

2007-08-01 @ 14:38:31
Postat av: abbelenius

Tjena!!
visst är ja en naturbegåvning på hästryggen ;)
puss

2007-08-01 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0