Livet är såå orättvist...

Min syster ringer imorse, jag svarar glatt "Gomorron" men får till svar att det inte är en god morgon... Jag fattar direkt vad som hänt...
Min älskade farfar har somnat in för gott.
Han är den bästa farfar man kan tänka sig, alltid så go och glad... Och nu finns han inte hos oss längre.
Mina tårar kan inte sluta rinna, jag fattar inte varför.... Alla dessa varför jag alltid ställer till mig själv.
VARFÖR ska jag behöva förlora mina älskade??

Nu får du vara med ditt barnbarnsbarn farfar, ta väl hand om varandra, du och Lucas.
JAG ÄLSKAR ER SÅ INNERLIGT MYCKET!!

image82

image74

Kommentarer
Postat av: sofie

Men fy..beklagar verkligen! *kramar om*

2007-07-13 @ 18:25:00
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: dessi

Skickar en stor jätte kram till dig ....

2007-07-14 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0