Jag ska börja plugga...

Ja, jag tror att jag ska börja plugga. Har längtat som f*n efter det och har nu suttit och kollat igenom mittuniversitets utbud, men det är inget som riktigt lockar här i sundsvall. Jag ska ta en titt vad Umeå, Uppsala & Östersund har också. Men först måste jag läsa upp min engelska på komvux, men det ska väl vara fort gjort ;)
Det lutar åt Logoped, men det är heltidsstudier och jag vill hellre läsa på distans.
Så om jag ska läsa på distans lutar det åt antingen lärare eller rehabiliteringsvetenskap.... Hmmm tål att funderas på, men plugga ska jag göra :)
Jag har längtat efter att få göra något nytt och det är på tiden att jag tar tag i allt och läser nu om jag inte vill jobba på gruppbostad resten av mitt liv!

Idag har jag som vanligt varit i stallet, red ut en sväng sedan har jag pysslat och myst på länge. fyra timmar vart det hos hästen idag, men det är underbart... Friskluft har ingen mått dåligt över, trots att regnet öser ner emellanåt!

Nu vill jag ha min usb-kabel till telefonen (en liten pik till Maria *flört*)... Jag har knäppt så mycket roliga bilder med telefonen men får inte över dom till datorn :(

Nu ska jag baka... En kladdkaka med en kokos-toscasmet på... Såååå gott (men fett).
Ska på picknick med Siv-Helen, Carro och Elin imorrn och då behövs det lite gofika :)

KRAAAAM

Ps. Jossan, mailet kommer ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: josefine

JAAAAAAAA!!
Men kära kära du, du har fyllt år!!!
GRATTIS bästa gumman!

2007-07-10 @ 20:49:16
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

JAAAAAAAA!!
Men kära kära du, du har fyllt år!!!
GRATTIS bästa gumman!

2007-07-10 @ 20:49:21
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0