Gatufesten...

Nu har den årliga stadsfesten i Sundsvall startat.
Jag var ner i tisdags tillsammans med Albin, mamma, Gunnar och Sunkan.
Jag drack öl & vin och var på ett strålande humör =)
Igår var jag på informationsmöte för oss som ska jobba på gatufesten.
Jag och Anna ska sitta i huvudentren, det ska bli skoj att få träffa så mycket folk och dessutom vara nykter och komma ihåg allt ;)
Nu ska jag dra till stallet en sväng och pyssla med Folly.
Hon är fortfarande inte frisk, men igår tog jag ett beslut att släppa ut henne dygnet runt på bete tillsammans med de andra hästarna. Det blir så jäkla bökigt när jag ska jobba hela kvällarna och nätterna med alla in och utsläpp...

Ha en underbar dag allihopa så ses vi i huvudentren *hihi*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0