En lååång helg!

Ja, nu är äntligen helgen över. Den har varit lång, blöt, stressig, jobbig men oxå väldigt rolig.
Jag har träffat otroligt mycket folk, många som jag inte träffat på länge... Maria Norrfors , Lovisa och Jossan tex... Sååå himla kul att träffa dom =)
Fast jag har nog inte ens sett hälften av alla som jag satt band på, för jag har enbart stirrat på folks handleder *haha* En och annan idiot har väl försökt att passera, men de flesta har varit trevliga trots vädret :)

Idag sov jag ända tills kl kvart över fyra.... Kände mig så bakis när jag vaknade, åkte direkt till stallet och myste med Folly. Vi tog en lååång prommis och betade. Hon har fallit ur så mycket nu när hon varit sjuk :( Ska testa att rida henne imorrn igen, sist fick hon ju feber direkt efter men nu verkar hon mycket piggare.

Nu ska jag ta och dammsuga av min lägenhet sedan ska jag lägga mig i soffan.... Det är filmväder ute :-D
En bra film, en påse dillchips och en kall coca-cola är det som gäller nu ikväll!!!

Kram på er alla

   

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att träffa massa vänner :-). Synd bara att det spöregnat på dig. Har flera gånger tänkt åka in med varma kläder till dig bara för att jag tyckt så synd om dig. Puss!!

2007-07-08 @ 21:11:18
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Jag hade faktiskt på mig en t-shirt när det regnade som värst... Men jag fick låna en tröja av Lars Thunström som tur var *haha*
Tack ändå ;)

2007-07-08 @ 22:18:42
Postat av: josefine

ÅÅÅÅ det var så kul att se dig vännen!!!
PUSS

2007-07-08 @ 23:27:51
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Suzanne

Hej gumman!!
Älskar att du kommer in o kommenterar i min blogg lite då o då, det värmer mer än du kanske tror =)
Vet du att jag träffade Abbe i lördags o jag hejade på honom o frågade om dig vart du var. Han svarade nånting o jag sa faktiskt för bara 2 timmar sen till min Ante att jag inte mindes vad han svarat mig. Men nu när jag läser att du stått o hållt på med band så minns jag ju!!! =)
Hoppas att det gick bra för dig att jobba!!
Saknar dig gumman!! Kan du inte komma hit (eller jag till dig) nån kväll o bara surra massa skit med mig??
KRAM

2007-07-10 @ 16:09:02
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Therese

Suzanne: Jag kommer gärna och hälsar på dig någon kväll... Skulle vara så mysigt :) Vi kan ju alltid äta lite langos tillsammans och surra skit kvällen lång :-D
Abbe minns inte att han träffade dig heller *asg*
Puss

2007-07-10 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0