en dag med min syster

Har gråtit precis hela dagen...
Maria kom förbi förut och vi satt på min altan med svullna fula ögon, då bestämde vi oss för att åka ut till Birsta en sväng. Där åt vi glass och Maria köpte nya kläder som hon kan ha på den kommande begravningen.
Hon hittade en jättesnygg kjol och en top :)

Har äntligen fått min usb-kabel så nu kan jag lägga in bilder...

 Emmie shoppar lite

 Maria oxå

 Vacker trots svullna ögon

 I bakluckan på Marias bil åt vi glass

 En supergod Draken-glass

 Mosters skrotunge var iaf glad :)


Kommentarer
Postat av: Anna S

Skickar en bunt med styrkekramar till er.

2007-07-13 @ 22:28:27
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack Anna :)

2007-07-14 @ 11:18:45
Postat av: Titti

Nää,vad tråkigt gumman!! Jag är så ledsen för er skull. Kraaaaaaaaam

2007-07-14 @ 20:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0