Drömmer

Jag ÄLSKAR att sy...
Jag vill så gärna ha ett rum med bord, ett för symaskinen och ett stort där jag kan klippa tyger och sånt på.
Det blir inte att jag syr så mycket nu när jag måste ta fram symaskinen ur klädkammaren & ockupera hela köket :(

Allt detta vill jag ha... Så har ni något över så skänk det till mig för plats har jag ;)

 En klockren symaskin som ALDRIG krånglar
 En cool strykbräda är aldrig fel ;)
 Tyger i alla dess färger, mönster och material
 Sytrådar i alla färger
 Ett superbra strykjärn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså du ska sy...Skulle åxå behöva snart så jag lånar gärna min symaskin framöver....Fast d är ingen brådska....du vet ju vad jag äääälskar å sy...urk...

2007-07-10 @ 20:41:52
Postat av: Terese

Antar att den anonyma är du Titti ;)

2007-07-11 @ 00:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0