Snart så...

Nu är det snart slut på detta år, jag tycker faktiskt att det ska bli ganska så skönt =)
Nyårsaftonen kommer att firas i lugn och ro, tillsammans med Abbe och Emmie.
Vi har varit bjudna på några fester men ingen som har lockat speciellt mycket, nä då är jag hellre med familjen och myser!

Börjar med att ta en långtur på Folly tillsammans med Jenny, sen ska det frossas i god mat, kolla in alla raketer, dricka gott mm mm

image434 
image435
image436


Sen har jag "tyvärr" hittat en häst (achaltekeer) som jag tycker låter ruskigt intressant till ett kanonpris...
Men det får nog stanna vid drömmar tyvärr :(

Men drömmar är bra att ha och dom skall man hålla liv i ;)

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ah, ny häst på G? Spännande!! Berätta gärna mer om det blir nåt köp :)

2007-12-30 @ 19:23:11
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Therese

Sofie: Det blir inget köp... Inte i år iallafall :(
Har inte råd med två och jag skulle inte klara av att göra mig av med Follan!

2007-12-30 @ 20:01:31
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0