Rubriker är jobbigt

Idag har jag varit med min goda vän Anna-Lena och hennes Alice, jag åkte och hälsade på henne i stallet. Lotten är ju såå fin, rund och gosig :)
Träffade även Annas nya medryttare, hon verkar lugn och trygg tycker jag!
Men nåt som var kul var att det kom in en kvinna i stallet som jag så väl kände igen. Jag frågade Anna vem hon var men hon visste inte riktigt så då gick jag och frågade. Och hon bekräftade mina misstankar direkt, det var ju en av mina barnmorskor som var med när jag födde Lucas.
Superkul att träffa henne igen, Lottie heter hon och om ni någon gång föder barn och hon kommer in i rummet så kan jag lova att ni kan känna er trygga :)
Vi pratade mycket om sorgen, saknaden men oxå om hur man går vidare med sitt liv. Vi kom fram till att djuren hjälper till mycket med sorgearbetet och det är så sant.
Tack vare Kompiz så var jag tvungen att klä på mig och gå ut, och när man gick ut så mötte man folk hela tiden. Det är jag tacksam för idag, annars hade jag nog legat kvar under täcket med rödsprängda ögon och frågat mig själv VARFÖR!!!!
Tack för gott sällskap idag Anna, mysigt att vara med dig en dag!

Vi tog oss en shoppingtur till underbara Birsta, där storhandlade vi så roliga saker. Det blev hundmat, Lucern och Kornkross.... Nu blev ni avundsjuka va ;)

Nu längtar jag tills på fredag... Då är jag bjuden hem till Anna på TJEJKVÄLL! Kan det bli mysigare så här innan jul? Pepparkakor, ädelost, glögg, inga karlar, och IDOLFINAL *haha* En kväll med tjejsnack och julmys, det ska bli underbart!!!! Anna, jag lämnar Kompiz hemma med husse. Jag orkar inte fya när han ska sätta på Alice hela tiden ;)

Ikväll har jag julpyntat klart hemma, det enda som var kvar var iofs bara gästrummet, men nu står det en stake där oxå och nya gardiner såklart!!

Om 8 dagar åker jag..... Längtar bort till värmen och solen som sjutton.
Till helgen ska jag göra en familjär insats. Hälsa på min farmor innan jag åker bort och då ska jag försöka hjälpa pappa med att byta gardiner och pynta lite :)

NU: Tv´n resten av kvällen innan det är dags att krypa till kojs, jobb och utsläpp av hästar imorrn = mycket tidig morgon!

Kram och natti natti

Kommentarer
Postat av: Anna S

Tack själv för en mysig dag Therese! Det var väl på tiden =) Jag ser framemot fredagkväll med en mysig tjejkväll framför en idol final.
kram så länge.

2007-12-04 @ 22:36:34
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Lotta W

Vilket sammanträffande! Och vilken tur du hade som fick en sån BM. Alla är ju tyvärr inte sånna, men kanske ändå i en sån situation...
Vad mysigt med tjejkväll! Blir riktigt avundsjuk, men det blir väl det här hemma också på sätt och vis. Jag, Tindra, Zelda, Amanda Jenssen och Marie Picasso :-) Det bli grejer det!

2007-12-05 @ 08:45:49
Postat av: Sofie

Trist att jag inte kan komma på eran tjejkväll!
Men det får bli en annan gång.
Väggorden är köpta på MyFirstRoom :-)
Kram**

2007-12-05 @ 13:18:56
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna N

Varma kramar till Lukas.
Härligt och höra att ni unnar er lite rolig shopping så här innan jul=)

2007-12-05 @ 18:57:57
Postat av: Anonym

TAck så jättemycket för styrkekramarna.. behöver dem verkligen.. kommer knappt upp ur sängen.

2007-12-05 @ 20:14:18
Postat av: Titti

Underbara Birsta???? Huuuu säger jag bara.... Vi måste ta en date snart så vi får käka upp strutsen i frysen ;) Kraaaaaaaaaaam!!!

2007-12-06 @ 07:47:30
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Maria

Va mysigt med en tjejkväll :-D!!

2007-12-06 @ 09:31:21
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Kommer du in på softmupparna?? Här säger de att sidan inte kan visas...

2007-12-06 @ 10:35:56
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Titti

RING MIG!!!!!

2007-12-06 @ 11:34:25
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Anonym

vad menar du med osjälvisk?
jag är lite trög att förstå saker just nu.
Jag tycker det var hans bästa. Och ja jag söker tröst å styrka hos sixten. vi tröstar varandra. Men i måndags så gick han å skadade sig också så att nu är han jättehalt. Men förhoppningsvis så är det bara en sträckning men det blev lite mycket för mej i måndags. Så nu kommer jag väl antagligen inte upp isadeln på veckor fast jag behöver det. Får se om jag kan hitta någon att rida på. Pysslar gör jag mycket med " gangstern " iaf. Hoppas ni får det trevligt på tjejkvällen. Vet inte om jag kan komma beror på om ozzy kan vara hos mamma. Vet inte hur dem jobbar. Dem har ju cash å dem två kan inte vara ensamma hemma tillsammas då min hund bara hoppar på honom hela tiden samt att marco jobbar fm samt att han har julbord på kvällen. Om jag inte kan komma önskar jag er alla trevligheter du bara kan ha. HOppas du och dina djur också mår bra.
kramar

2007-12-06 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0