Pigg och glad

Känner mig för första gången på länge riktigt pigg, utvilad och fräsch =)
Det har blivit några tidiga kvällar nu och det var väl behövligt.

Har försökt kolla upp hur mycket pengar det har gått till julklappar och mat i år *suck* Vilka summor man kommer upp till....
Men hädanefter blir det en kraftig ransonering bland klapparna.
Nästa år drar jag ner till endast Emmie, Tilde, Elin o Marcus.
Ingen vuxen skall få, och inga andra heller för den delen. Jag kräver inga julklappar tillbaka heller, men å andra sidan så är det väl bara de som varit snälla som får paket och då måste ju jag bara bli utan (eller hur)...

Nä, nu orkar jag inte med nå mera....
Var inne på att jag skulle lösenordsskydda min blogg igen, men så gjorde jag en ny (en till). Där ska jag skriva skit om dom jag känner för och där ska jag skvallra om mig själv, jag kan vara glad och ledsen och jag behöver liksom aldrig förklara eller ursäkta mig!!!!
Den bloggen är givetvis lösenordsskyddad!!!
Den här blir fortsättningsvis rätt vardaglig och tråkig!

Nu ska jag åka hem till lugnet på Runsvik!!!

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det låter som en bra ide! Jag borde också skaffa en till blogg där man kan ösa skit över skitar! hahahah (en av mina hobbysar) ahahaaaa

2007-12-29 @ 19:15:42
Postat av: ErikaÖ

Problem??
Jag vill gärna läsa den skiten iaf....

2007-12-29 @ 19:15:45
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Håller då INTE med om att du skulle bli utan klappar ;) Stoooor kram!

2007-12-29 @ 19:57:01
Postat av: Anna N

Vardaglig och tråkig...? Det hoppas jag väl inte, för jag vill i alla fall fortsätta läsa=)

2007-12-29 @ 23:45:14
Postat av: Anna S

Ja det är så jävla skönt att ha en sån blogg. Jag tror jag hänger med dej utomlands nästa år. Kram

2007-12-29 @ 23:48:23
Postat av: Maria

jag med!! Jag äääälskar att läsa skit haha!!

2007-12-29 @ 23:59:09
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

No no, Inga problem alls...
Bara sugen på att prata skit;)

2007-12-30 @ 18:43:37
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: josefine

Hej vännen! Jag vill gärna läsa din andra blogg om jag får. Gott Nytt År, vi ska också fira soft imorgon. Puss

2007-12-30 @ 21:37:59
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Mia

Jag vill oxå läsa din andra blogg... Om jag får.

2007-12-30 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0