Nu....

Nu ska jag blogga lite =)
Har jobbat som ett svin hela helgen + en fest på torsdagen, så detta är min första lediga dag och den har jag njutit av!
Började morgonen med att åka till Stöde och tände ljus på graven hos Lucas, sedan en tur för att hälsa på svärmor Elsie.
Jag har ju självklart varit till stallet en sväng oxå, men bara en snabbis för att mocka. Imorrn SKA jag longera henne och ta mitt ansvar som matte :)
Har även hunnit med att åka hem till Maria och färga håret på henne och självklart gosa med kidsen!!
Surrat massor i telefonen (såklart) och lagt in bra musik i mobilen!!

Nu kom Abbe hem efter en kväll med julbord och ishockey... Jag vill också ha julbord *snyft*

EN bild ska jag bjuda på från torsdagen....

image417
Maria, Kristin och Jenny =)


Kram och godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Men hjäääälp...Har du nå tips på vad jag kan köpa till min sambo när han fyller år?? 41 på söndag you know... Har kraftig idétorka.... Han önskar sig inget heller ju... Men ångest.... Suck....HJÄÄÄÄÄLP!!!

2007-12-04 @ 09:17:21
URL: http://tittiolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0