Lugnt och skönt

Nu är det lugnt i huset igen, haha.
Maria och barnen har varit här på middag, supermysigt.
Emmie är det som vanligt fullt ös på, inte en enda lugn stund och Tilde hon bara sover o sover =)

Idag har jag ridit ut på Follan en sväng, mycket trevligt trots halkan. Vi skruttade runt i skogarna och myste.
Jag hade en ljudbok i öronen (inte längs vägarna) och ni anar inte vilken härlig känsla det var. Maximal avkoppling kan jag lova =)

Tvättstugan har jag ikväll oxå :(
Men jag måste verkligen börja packa i helgen. På lördag ska jag ner till Bergsjö, hela söndagen går till Folly nästan (ridlektion + att Eva ska klippa henne åt mig), måndag jobbar jag dygn, tisdag möte på jobbet, onsdag går tåget till Arlanda....
Ja det är liksom fullt upp nu. Måste även åka och köpa julpynt till granen innan vi åker. Jag har ju inte en enda kula till den. Men det ordnar sig nog ska ni se!

Jag har iallafall plockat fram min bikini, sololja och mina solbrillor =)

Tror ni att jag kan ha denna bikini även i år??
Jag tycker själv att den sitter rätt snyggt!
image418

Nu: Hänga sista tvätten sen sooova, early morning tomorrow!!

♥Puss o Kram mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice bikini!! Likadan som jag strävar efter att komma i ;-). Puss och tack för en underbar middag och ett trevligt sällskap!

2007-12-06 @ 21:48:49
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Ja, visst är den snygg =)
Du kan få den när jag kommer hem, jag ska nog köpa en ny till nästa sommar!
Den är knappt använd, alltså i nyskick!!

2007-12-06 @ 22:02:09
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Nä men va fan nu blir jag rasande! Har du tagit kort på mej i somras då vi satt på din altan på Vänersborg?

2007-12-07 @ 07:41:41
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Mäh...Du syns ju inte på bilden!! Nån sitter i vägen..... Snart kommer jag å våldgästar ;) Kraaaaaaam

2007-12-07 @ 07:58:50
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Maria

Vad betyder ditt latin då??? Mitt betyder- direkt ur hjärtat!! Puss

2007-12-07 @ 10:58:55
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Haha...Nu när jag glömde näsdukarna så har du en anledning att hälsa på mej ;) Vad jag e smart hihi...Hoppas ni inte regnade bort idag i det usla vädret... Tack för kaffe å bulla!!

2007-12-07 @ 15:53:11
Postat av: josefine

haha systrarna latin! du är FAb gumman!
Puss

2007-12-07 @ 16:31:03
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anonym

jo jag förstod att det var av välmening.. förlåt om det inte lät som jag var så glad.

Det känns bra att du bryr dej. Tacksam för det ..

Sixten mår mycket bättre nu, ska kravla mej upp å skritt jobba honom imorgon...

2007-12-07 @ 21:55:41
Postat av: Lotta W

Men gud vilken bild! Stackars kvinna, men hon ser ju inte ut att skämmas direkt...Vad mysigt det lät med ridturen, nästan så att jag blev lite sugen att rida och lyssna på bok själv.

2007-12-07 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0