Julen är över

ÄNTLIGEN är julen över...
Nästa år SKA jag dra utomlands, jag tycker inte att det är värt alla pengar och all stress.
Alla pengar man lägger på mat och julklappar ska jag nästa år lägga på bara mig själv, en resa till Thailand tror jag att det blir. Det innebär ju att jag får skippa min resa till våren (jag har ju rest varje vår och höst de sista åren) och lägga undan pengarna till en långresa istället. Jag skall oxå spara mina semesterdagar så att jag kan vara borta några veckor!!

Katten är nu begravd, superskönt att det är klart iallafall. Ingen tjäle alls i backen som tur var!

Idag har Anna och Alice varit här och hälsat på mig och Kompiz, vi käkade jullunch och surrade lite skit.
Sen har min telefon gått varm idag, vissa dagar är den stendöd och andra dagar ringer precis varenda människa man känner =)

Har varit ledig i två dagar nu, sen är det jobb hela helgen igen. Är iallafall ledig över nyår, ska bli skönt!

Tack Anna, Titti och Maria för att jag har er.... Ni är guld värda!!!


Kommentarer
Postat av: Titti

Kram!!

2007-12-27 @ 17:35:55
Postat av: Anna S

Du är också guld värd! Tack för den goda lunchen idag. kram

2007-12-27 @ 20:07:37
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

ååååå jag vill oxå åka till Thailand igen. Sååå himla skönt.

Kram

2007-12-28 @ 09:59:34
Postat av: Maria

Tack för att jag har DIG!!!! Puss

2007-12-28 @ 20:20:03
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0