Hallelujah

Guuud vad Idol var bra igår, Amanda sjöng så mina tårar sprutade.
Tack och lov för att det blev två tjejer i finalen. Men är det bara jag som tycker att Andreas inte är så självkritisk?? Varje gång han får negativ kritik så svarar han att ingen annan skulle kunna sjunga låten bättre än vad han just gjort. Jag gillade han i början, men nu tycker jag att han är jobbig bara tyvärr.
Tjejerna ägde idol igår, utan tvekan!
Bäst av allt just nu är ju att jag kommit på att jag är hemma i sverige under idol-finalen :-)

image415
MIN IDOL!!! Ingen kan göra Elvis, Leonard Cohen mfl som hon, INGEN!!


Torsdagkväll var kanonkul, vi var först på travet och käkade gott sen drog vi vidare till Kristin där vi fyllde på med mera vin innan vi slutligen kom till Aveny =) En toppenkväll med andra ord....
Sätter in lite bilder på måndag när jag känner att jag har mera ork och tid!

Idag har jag haft Emmie här, Mogge och Maria har varit ute och shoppat julklappar till oss =)
Vi har bytt gardiner, hängt upp stjärnor och gjort julmysigt!

NU: Magsjuka (eller matallergi är det nog) och det är väl vad jag ska syssla med resten kväll :-(

Hoppas ni har roligare!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mycket bra låt! Cohen är helt underbar!

2007-12-01 @ 20:39:04
Postat av: josefine

Amanda är GRYM! Söta du, jag hoppas du kryar på dig snabbt!Puss o glad 1 advent!

2007-12-02 @ 10:35:06
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Maria

Gaaah, hoppas att Emmie klarar sig från sjukna. Krya på dig. Kraaam

2007-12-02 @ 13:35:11
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Lotta W

Ja, hon är underbar! Måste vinna!

2007-12-02 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0