Bloggvärlden!

Har nu suttit och läst lite olika bloggar och jag blir mäkta förvånad över hur vissa delar av svenska folket är funtade... Om jag börjar läsa en blogg jag inte gillar då byter jag väl bara sida, inte sitter jag kvar och läser inlägg efter inlägg heller, för att sedan skriva elaka kommentarer.

Här kommer tre trevliga kommentarer jag hittade ute i bloggvärlden!


"Om jag vore A skulle jag vara jävligt avtänd på dig just nu!
Men passa på att dela med dig av ditt lilla intressanta bloggande för när han tröttnar på att hänga med en töntig liten pinsam fjortis & dumpar dig så kan du kyssa stureplan,betald blogg,"kända" vänner o allt annat godbye.Då blir du bara en liten nolla från rinkeby igen.Du ser liksom inte ens bra ut! du ser ut som du vore 12. ("ohh tack" tänker du väl nu haha) gumman det var ingen komplimang förstår du.Vad har du uppnått med ditt liv egentligen? du är tillsammans med en rikemansunge.Thats all
att bli "kändis" på de kriterierna,ja, Det klarar till & med en utvecklingsstörd apa.Ursäkta men du behövde höra saningen om hur folk egentligen ser dig"

"Fy fan vad jag hatar din blogg, den är så jävla värdelös och töntig. Lägg ner för fan, tror du nån är intresserad??"

Ditt patetiska jävla äckel, vad tror du att du kan komma och uppnå med din blogg?? Den suger, den är så jävla dålig och du är en patetisk och riktigt ful människa"


Men hallåå..... VARFÖR läser man och varför orkar man skriva??
Jag förstår mig inte på människor ibland... Jag bloggar för MIN skull, vill man inte läsa så ska man inte göra det!

Nu får ni inte tro att jag fått skit i min blogg.

Återkommer ikväll, stallet och hästen kallar på mig nu!


 


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

inte kul

2007-12-03 @ 15:05:47
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Det där låter ju precis som din blogg. hahaha du hajar väl att ja skämtar eller? Ja folk är bra funtad. Tänk om dom kunde lägga ner den där energin på nå bättre istället.

2007-12-03 @ 20:02:45
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Frun

Jag läser din blogg för MIN skull;)

2007-12-03 @ 21:41:18
Postat av: Therese

Härligt frun :)

2007-12-03 @ 22:20:47
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja varför skriver man en kommentar som man VET kommer såra personen? Förmodligen pga avundsjuka och för att må bättre själv.

Hoppas allt gick bra i stallet! :-) Själv kan jag ju inte rida nu och jag håller på att bli tokig ;-) Kramar

2007-12-04 @ 07:07:28
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0