VILL HA......

Vill ha en ny tvbänk och en lampa till vardagsrummet.....

image205     image206

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Åh så snygga saker!! VART finns den lampan o vad kostar den, shit så snygg den var?!
Johanna mailade mig imorse o berättade bl.a att det var Små Änglaträff den 4 sept o bad mig hälsa det till dig. Nu är det gjort o mitt erbjudande till dig står fortfarande kvar om du vill det =)
KRAM, o JAAAA jag vill hemskt gärna ut o gå MASSOR m dig =) ROLIGT!!

2007-08-16 @ 21:28:50
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Therese

Suzanne - Lampan finns på Mio och kostar 1290 kronor. Visst är den snygg =)
Ska kolla om jag är ledig den 4:e, för isf skulle du och jag kunna gå på en liten änglaträff :)
KRAAM

2007-08-16 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0