Slut på semestern =(

Jaha, då var det slut på semestern för i år...
Hade ingen som helst lust att gå till jobbet i torsdags men när man väl var där så gick det ganska bra.
Så nu har jag avverkat två dygn på jobbet, och det innebär att jag blir väldans osocial hemma istället. Det finns liksom ingen ork kvar till att vara social och umgås med folk :(
Jenny och Krille ringde och hörde om vi ville följa med på bio ikväll, men jag orkar verkligen inte.
Jag vill åka och rida också, nu har ju Folly fått stå i två dagar och det räcker mer än väl!
Maria och Morgan ringde och frågade om vill ville äta tacos med dom ikväll oxå.
Jag ska försöka åka och rida nu så kanske man hinner med lite mat iallafall :)

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja kan tänka mej att det var träligt att börja jobba igen. Men är man väl där så brukar det gå ändå som sagt =) kram

2007-08-13 @ 07:43:57
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0