Mera hästar...

Idag när jag var ute och red så slog det mig en sak...
Jag har fått lite pikar om att jag bara skriver om hästar hela tiden, men det är precis det mitt liv handlar mest om just nu.
Alla ni andra skriver ju bara om era barn, dagens out-fit mm mm och jag kan inte riktigt minnas att jag klagat på er.
Och eftersom min älskade son Lucas dog i plötslig spädbarnsdöd så känns det inte som om jag kan skriva om han i varje inlägg heller, så jag väljer att skriva om det som mitt liv kretsar kring just nu, och det är min häst!
Det innbär inte att jag inte tänker, sörjer och längtar efter Lucas.
VARJE DAG tänker jag på honom, och jag pratar även om honom varje dag. Så visst finns han med mig, men inte här i bloggen!

Sååå, nu har jag klagat av mig!!!  :)

Idag har jag iallafall varit ute och ridit med Anna och Elin.
Vi packade med oss go-fika och red ut på en picknick, superhärligt!!!
Tack för underbart sällskap :)
Kvällen tillbringades med en GOOOOD middag hos Maria o Mogge.
Emmie och jag låg och myste på gräsmattan medans de andra fixade maten, mycket praktiskt!!

  Elin och tjuriga Midas
 Anna och vackra Lotten
 Ord är överflödiga *hahaha*

 Coola Anna igen ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lucas är ju din son så honom surrar vi gärna om och dina hästar oxå, fast mitt intresse har dock svalnat en del sen tonåren ;-). Men alla har vi vårat och alla ska få gilla sina saker utan att folk ska bry sig. Hellre lyssnar jag på ditt hästprat än andras falska lycka!!!! PUSS OCH KRAAAAAM

2007-08-15 @ 08:53:29
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Suzanne

Men herregud vad folk ska tycka, tycka o åter igen tycka om det man skriver om i sina bloggar. Om folk inte vill höra ditt prat om dina fina hästar så kan de strunta i att läsa din blogg, o om folk inte vill läsa om mina barn som jag tillbringar hela dagarna med så kan de strunta i att läsa min blogg!
Nädu Therese, skriv på om dina hästar o ditt liv med dem!! Jag läser din blogg för jag tycker den är BRA!!
KRAAAAM

2007-08-15 @ 11:32:51
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: sofie

Jag håller med om föregående skribenter! Gillar man inte vad som skrivs i en blogg behöver man inte läsa den nå mer, hur enkelt som helst! :-) Jag tycker din blogg är bra, keep up the good work Therese!

2007-08-15 @ 13:36:11
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: josefine

o jag meeed, ær så glad att få se dina mysiga bilder o kænna att jag hænger med lite såhær på avstånd! Saknar dig! Du verkar må bra, det glædjer mig! Puss o Kram

2007-08-15 @ 22:34:16
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0