Hello

Jag håller med Sofie... Det är jobbigt med rubriker *haha*
Men nu är det äntligen kväll, har grejat på hela dagen.
Drog ju till Matfors och målade på förmiddagen. Maria och Emmie kom förbi och hämtade mig så vi kunde åka in till Dinos och luncha... Deras hamburgertallrik (Dinos special) är kanske det godaste jag ätit på länge, rekomenderas starkt!!!
Tack för underbart sällskap idag Maria!!
Efter lunchen så åkte vi alla "hem" till mig, vi myste på ute på gräsmattan en stund innan de drog hem igen!
Målade klart vardagsrummet, fick mera besök av Catrin (Abbes syster) sen kom Mats, Karin, Dennis och Elina (Abbes bror med familj) förbi. Alltid lika kul med besök :)
Ikea på eftermiddagen, köpte en snygg tv-bänk, ett skoskåp och lite småplock (läs värmeljus)!
Stallet på kvällen. Red ut en lång tur med Elin, vi syndade och red det häst-förbjudna elljusspåret. Kanonfin ridväg, bra underlag och långa fina galopp-rakor =) Rider ofta där och alla man möter är så glada och positiva så det fortsätter jag med tills jag flyttar!!

Lite bilder från dagen. Förresten Sofie, jag älskar min telefon. Så himla praktiskt att alltid ha med sig kameran. Knäpper bilder hela tiden nu =) Tack för tipset och stort tack till Mogge som offrade sin telefon för min skull ;)

 Här ska jag bo =)
 Bild knäppt från huset!
 Emmsan hos moster på besök
 Maria mumsar GOD lunch
 Jag visar avsaknad av muskler för Emmie *hahaha*

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja visst är det sjukt bra telefonen! En av mina bästa investeringar faktiskt! :-)
Ni bor så himla fint, det har jag alltid sagt till Catrin oxå! Mysigt som tusan :-) Kramiz*

2007-08-22 @ 08:24:14
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Maria Östberg

Nog var maten god alltid. Det syns väl hur mycket jag grisat runt mig *skäms*.

2007-08-22 @ 13:08:44
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Maria - DU har väl inte grisat... Det är ju Emmies strips som ligger utspridda. Du har ju bordsskick som värsta hov-damen du ;)

2007-08-23 @ 15:28:35
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0