Helgen är över

Ja, tänk vad dessa lediga helger går fort...
Det svischar bara till så är det en trist måndag igen :(
Men det har varit en riktigt trevlig helg.
I lördags så åkte vi ut till Markus Holmqvist sommarställe där det var fest, tydligen så är det en tradition bland grabbarna att ha en helg bara för dom själva men de flesta har nu fått barn så det blev en familjedag istället.
Hörde viskas om att nästa år skulle det BARA vara grabbarna igen *haha* Återstår väl att se ;)
Det kördes vattenskoter, wakeboard, vattenskidor, badades tunna och bastu. En supersmarrig tvårätters middag på den soliga altanen *yiummie*
  
   image213

STORT TACK TILL JON OCH STEFAN FÖR DEN SUVERÄNA MIDDAGEN :)

Idag har jag varit på hundutställning med Inger en sväng, sedan drog jag till lägenheten i Matfors och målade innan det var dags att dra med Anna-Lena till stallet :)

 
 image217

GOD NATT ALLESAMMANS

Kommentarer
Postat av: sofie

*fniss* Snygg bild på Anna,det finns en del roliga trix på telefonen :-)

2007-08-19 @ 23:03:54
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Catrin

Attans att man inte får bada =( Inte för att jag hade fått för mig att åka nåt farligt, utan mer bada balja o dyl ;)

2007-08-20 @ 11:04:53
Postat av: Anna S

Men herre gud vilket fint kort du har tagit på
mej. det där är nog värt pengar det. he he

2007-08-20 @ 20:06:49
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0