Härliga Måndag =)

Har varit ledig idag från jobb, mycket skönt =)
Åkte med Maria och Emmsan på Ikea, handlade lite grejer hem (duschdraperi, vägghyllor, ljus mm).
Nu har jag fikat lite med Anna-Lena.
Vart vansinnig imorse igen förresten, fick ett sms av MIa som undrade varför det stog en vit ponny i Follys box....
Ringde upp stallägaren och sa precis vad jag tyckte, att tattarjävlarna skulle flytta sin häst omgående och att de skulle mocka och spåna upp boxen efter sig!
Nu har jag skrivit ett jättetrevligt brev som jag ska hänga upp i stallet, bla om hur viktigt det är att kunna skilja på ditt och mitt. De plockar grejer till höger och vänster och respekterar inte att det är någon annan som äger det!!!
Nä, det ska bli underbart skönt att få flytta till Jenny i Matfors =)

NU: Stallet som vanligt!!!

Sänder en extra tanke till lilla Alice idag (Annas gudbarn) som ska genomgå en stor och komplicerad hjärtoperation i Göteborg!!!

image233

Kommentarer
Postat av: josefine

hej käraste! tack söta du för sött inlägg hos mig =) Jag älskar din blogg, är så glad att ni ladies ( du, Maria o Suzanne) har bloggar så jag får hänga med =) Kommer hem ca den 10 då kan vi väl ha en dejt??? Puss o LYCKA till i nya hemmet!

2007-08-27 @ 16:32:08
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lotta W

Va kul att du gett dig till känna :-) Alltid roligt att veta om någon läser eller om man skriver för sig själv. Och nu har ju jag en till blogg att följa! Man får snart boka av en timme om dagen för bloggläsning! Men det är ju bara roligt. Vad snygg du blev i håret förresten! Jag blev riktigt sugen på att klippa av min risbuske jag med :-)

2007-08-27 @ 17:57:51
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Therese

Jossan - Jag har mer än gärna en dejt med er då =)
Jag träffar Suzanne lika sällan som jag träffar dig :( Bry dig inte om alla dumma kommentarer som kommer, det handlar bara om ren och skär avundsjuka och missunsamhet!!
Lotta - Jaa, visst är det kul att veta vilka som läser ens blogg :)

2007-08-27 @ 21:57:35
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Norbäckskan

Tjoho! Vad kul att ni hittat kärleken igen och ska bli sambos, ni är så mysiga ihop.
HA HA det är ju lysande att även du kallar miss Lakelander vid hennes rätta namn ibland =P
Vi i SEJ(Stöde Elit Jumpers) ser fram emot att få lite nya fräscha konkurenter på våra tävlingar framöver... =)(Apropå ett tidigare inlägg.)

2007-08-27 @ 22:17:06
Postat av: Therese

Norbäckskan: Ta och skaffa dig en blogg du med ;)
SEJ kommer att få hård konkurrens framöver så det är bäst ni passar er *haha*
Anna-Lena har jag kallat henne för i 3 år på gymnasiet, och då klagade hon minsann aldrig, så för mig är hon en ANNA-LENA ;)

2007-08-27 @ 23:10:56
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Tette: Jag minns knappt att vi talades vid under gymnasie tiden... Jag kunde ju inte säga nåt när ni talade OM mej. =)

2007-08-28 @ 00:22:30
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Therese

Anna: Du kan gärna kalla mig för Tette så säger jag Anna-Lena ;)
Vi umgicks inte på gymnasiet, eftersom du hängde på Åhlensfiket medans vi coola var på Forumcafé *haha* Men nu följs vi ju åt i ALLT istället;)

2007-08-28 @ 08:49:59
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0