Fredagkväll

Vaknade ganska tidigt imorse, UTAN väckarklocka *ler stolt*
Packade lite smått och gott i flyttkartonger. Har ju blivit av med min lgh tidigare än beräknat.
Hade utflyttning den 1 november, men nu är det två st amerikanare som vill ha den redan från den 14 september och det gick jag med på. Så nu är det till att packa och flytta (igen).
Men det passar ganska bra, Folly flyttar ju oxå till matfors den 1 september och då får jag nära till henne :)

Åkte till Bergsjö på förmiddagen, började med att besöka min morbror och hans familj. De ringde härom dagen och barnen ville att jag skulle ta med mig hunden och komma ner. Sagt och gjort =)
Nu har de fått leka av sig med hunden och jag fick sitta och surra lite skit med Jan-Olov över en kopp kaffe.
Sedan gick min färd till farmor, vi skulle ju ha urnnedsättning idag och som jag hade fattat det så var det bara mina farbröder och vi som skulle vara där. Så min klädsel för dagen blev en rosa tunika och ett par jeans... Hur jävla dumt som helst... Jag kan verkligen inte ha tänkt till när jag åkte, dessutom så åt jag en korv med räksallad i bilen på vägen ner och hälften av räksalladen hamnade i mitt knä och satte dit några stora fina fläckar *suck*
Det blev till att botanisera i min älskade farmors garderob, hittade ett fint svart linne och en svart midjekort kavaj och ett par bekväma skor =)
Trodde väl aldrig att jag skulle behöva låna kläder av min farmor *hahaha*
Urnnedsättningen gick bra, men det är så svårt att hålla tårarna borta när farmor är så himla ledsen :(
Tror ingen kan ana vilket stort tomrum farfar har lämnat efter sig, saknaden är oändlig!!

Det hela avslutades med en taco-midag med farmor, pappa och kusinerna. Farmor tyckte att tacos var gott, men vi kom fram till att farfar skulle inte ha gillat detta, han föredrog bruna bönor med riktigt salt fläsk till =)

Nu ska jag slappa en stund i soffan, det är ju fest imorrn.
Men om det regnar så tror jag nog att vi ställer in festen och försöker få ordning på bostäderna istället!!

Min syster i Karlstad har idag skaffat sig en egn blogg (!!!!) Sååå kul =)
http://erikaostberg.blogg.se/

Kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Vart ska du flytta då? *nyfiken* Kramiz**

2007-08-17 @ 23:31:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Therese

Sofie - Matfors... Granne med Catrin :)

2007-08-18 @ 00:52:07
Postat av: sofie

Ah, ska du & Abbe flytta i hop? Va KUL!

2007-08-18 @ 09:26:29
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Therese

Japp, så ligger det till ;)

2007-08-18 @ 11:00:52
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: josefine

åååå grattis gumman!!

2007-08-18 @ 19:09:50
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0