Flyttat

Nu har jag gjort min första natt i Runsvik, och tänk att jag överlevde *haha*
Igår kom dom och hämtade Midas. Han har nu flyttat till Stocka i Hudiksvall, hoppas nu att han kommer att trivas med livet som travare... Annars så kommer han tillbaka och blir en tjusig ridhäst :)
Folly är oxå flyttad, hon skulle få dela hage med en valack vallack, men Follan visade vart skåpet skall stå så nu är de vänner. Vallacken har alltid fått gå ensam eftersom han inte går ihop med andra hästar. Men min lilla Folly bestämmer man inte över, hihi!
Nu har jag haft besök av Titti och Company, trevligt =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Titti

Tack för kaffet!! Det förgyllde min dag att ha ngn vettig att snacka bort en stund med!!! Kommer snart tebaks m trevligare sällskap ;)Nu sitter jag å förundras..Hemtfn är dööööd,men internet lever! Hur går det till??????

2007-08-31 @ 07:47:48
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: josefine

GRATTIS gumman till flytt! Vi ses snart hoppas jag =)
puss o kram o GLAD HELG!

2007-08-31 @ 13:53:38
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: HannaÖ

hej terese komer du snart och hälsar på?
jag lengtar efter dej. Ta gärna med
abbe. kram hanna¤

2007-08-31 @ 19:41:21
Postat av: Therese

Jossan: Tack :) Vi ses ju den 11 september =)
Hanna: Jag kommer så fort jag har ledigt från jobbet, ska kolla upp när det är och så ringer jag dig, Abbe måste nog tyvärr jobba!! KRAM

2007-09-01 @ 10:44:49
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0