En utmaning från Maria

* Först Reglerna, sen Fakta/Vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta fakta/vanor och skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte lämna en kommentar i deras bloggar så att de vet att de blivit utmanade och bör läsa din blogg.


Fakta/vanor:

1. Jag biter ner mina naglar så extremt mycket så min längsta nagel idag är kankse max 9 mm lång

2. När jag var liten så var mitt tungband så kort att tungan inte räckte fram till tänderna, detta medförde att alla ord som innehöll ett R uttalades med ett J istället. Nu är jag opererad och kan inte vara tyst en enda sekund istället

3. Min första bil var en Talbot Samba som jag fick av min mamma. Skitful men mycket speciell *haha*

4. Är besatt av att tvätta händerna 

5. Har deltagit i en stor längdskidtävling för blinda i Norge och kom hem med en guldmedalj :-D 

6. En gång åkte jag till Finland, somnade när båten kom tillbaka till Sundsvall och vaknade på vägen tillbaka till Finland igen. När jag kom hem ett dygn senare så fick jag följa med mamma till polisen och förklara att min efterlysning skulle dras tillbaka!

7. Jag har bott hos fosterfamilj på helgerna när jag var tonåring eftersom jag var för bråkig hemma, rymde dock därifrån snabbt och blev sedan snäll med mamma igen!

8. Hoppade av skolan i åttan, valde sedan att gå om åttan och byta skola. Nu är jag relativt normal igen ;)

Jag utmanar bara 4. Det får bli Anna, Sofie, Mia och Elin

Kommentarer
Postat av: Maria

skidtävling för blinda och en massa bråk och strul *s* Du är rolig du!!!

2007-08-16 @ 20:56:17
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: sofie

Skidtävling för blinda? Hahaha! Jag antar utmaningen! :P

2007-08-16 @ 21:44:05
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: josefine

söta du så intressanta fakta om dig!!!
TACK för grattis till Elian, du är underbar som tänker på honom idag. Jag hoppas du mår fint, förstår att det är jättejobbigt att se fin farmor så ledsen... varm kram

2007-08-18 @ 19:09:27
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0