äntligen

Äntligen slut på denna låååånga jobbhelg.
Den här helgen är tyngst av alla helger vi har på jobbet, den är iaf mest intensiv!!
Men nu är det "helg" för mig och jag är ledig i en hel dag, haha! 
Ska på Ikea en sväng imorrn med Mia, Maria och Emmie (såklart), sen ska jag faktiskt försöka åka och rida lite. Det va ett tag sedan nu.
Är glad att jag ska flytta stall  i veckan, upptäckte idag att någon annan häst lånar min box i smyg och ägarna inte mockar efter sig, mina spånbalar försvinner mm mm *grrrr* Det gör mig faktiskt VANSINNIG!!! Men men.... Jag ska ju som sagt flytta så det är väl inget att hänga upp sig på! Tycker kanske mest synd om Anna och Mia som ska vara kvar.... Slå näven i bordet tjejer och sätt stopp direkt :)

Måste färga håret imorrn oxå, tror det blir mörkbrunt med slingor bara. Vill inte färga några röda nyanser, efter några tvättar så är det alltid bara rött kvar och det gott folk, tycker jag är FULT!!

Nu ska jag gå och slapp-mysa i soffan en stund!

So long, farewell, auf wiedersehen, hyvästi, adiós, goodbye....


image232
En himla snygg bild på mig och skrutt-Hanna :)
Ville bara visa hur fult mitt hår var innan klippet.... Men så fick jag med en liten värmländsk skönhet på bild oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Så söt :-)!!! Kram

2007-08-27 @ 09:20:24
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Mia

Trodde ju att du gillade rött, kanske lite mer fuxfärgat... :-)

2007-08-27 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0