Äntligen helg =)

Då var den här arbetsveckan över... Äntligen :)
Idag ska jag ner till farmor i Bergsjö och hälsa på, plus att det är dags att låta farfar komma under jorden.

Imorrn tror jag visst att vi var bjudna på någon
fest med god mat och vattenlekar.
Antar att det inte är min grej att köra vattenskoter och sånt så jag får nog nöja mig med att sitta och titta på med ett gott glas rödvin i min hand.
Det känns som om det var hundra år sedan jag drack alkohol....
Men imorrn ska jag nog njuta av några glas rött !!

Nu ska jag kolla hur mitt schema ser ut, blev sugen på att åka ner till Borgvik. Wille fyller ju "snart" år och jag kanske kan åka ner när jag har frivecka...

Ha en underbar dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vattenlekar är ju det bästa osm finns!! *me like* :-)

2007-08-17 @ 13:49:25
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Erika

Tycker verkligen att det är dags att du kommer och hälsar på !!!

2007-08-17 @ 15:44:09
Postat av: Therese

Sofie - Visst är det =)
Erika - Jag kommer!!!!! Tar även med mig farmor, pappsen och lilla Emmie (Maria föder väl barn då) =)

2007-08-17 @ 21:51:53
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0