2012

Ett nytt år och det är väl nu man ska börja hetsbanta, tokträna, avge löften man inte kan hålla....
Jag tänker INTE bli en av dom!!
Har inte avgett några löften och har inte tänkt att göra det heller.

Har börjat gjort veckomatsedel för att dra ner på stressen och få mer struktur. En vecka har gått och jag har följt min lista, inte varit på ica en enda gång och småhandlat, sparar enormt mycket pengar på detta. Och jag slipper ringa Abbe och be om middagsförslag varje dag, får ändå ett "jag vet inte" till svar!

Har en innedag idag, fått ny matta inlagd i hallen, blev snyggt och mer praktiskt. Nu fattas bara dörrfoder (ny ytterdörr insatt) sen är det tipptopp där :)

Idag står tacos på menyn, fredagsmysmat som jag egentligen tycker är överskattat...


Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas ni får en toppen bra helg



Kram Linda

2012-01-06 @ 23:22:59
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: carro

Om du vill hjälpa mig så får du gärna göra de för ja fattar fan inget av alla dom där koderna eller hur man gör en header haha!!

2012-01-09 @ 12:00:34
URL: http://carolinesundqvistt.blogg.se/
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/

Postat av: ErikaÖ

Uppdatera

2012-01-11 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0